Środa 23 Kwietnia 2025

Technologia spotyka design - Epson patronem kategorii "Etykieta Cyfrowa" w Art of Packaging 2025

Epson dołącza do grona partnerów prestiżowego konkursu Art of Packaging, obejmując patronat nad nową kategorią: Etykieta cyfrowa. To wyjątkowe wyróżnienie ma na celu uhonorowanie projektów, które łączą kreatywność, funkcjonalność oraz jakość druku na najwyższym poziomie – czyli dokładnie to, co od lat promują technologie Epson.

Kalendarium konkursu Art of Packaging 2025:

  • 02.06.2025 – termin nadsyłania zgłoszeń w kategoriach Professional i Debiuty
  • wrzesień 2025 – Gala Finałowa i ogłoszenie zwycięzców

 

Zaangażowanie Epson w kategorię Etykieta cyfrowa to naturalne przedłużenie misji firmy: wspierania innowacji i ekologii w branży poligraficznej. Dzięki technologii cyfrowego druku etykiet Epson SurePress, możliwe jest tworzenie opakowań, które wyróżniają się estetyką, precyzją oraz zgodnością z normami środowiskowymi i branżowymi.

 

SurePress – cyfrowy druk etykiet z myślą o kreatywności i ekologii

Wśród urządzeń wspierających nową jakość druku cyfrowego znajduje się m.in. Epson SurePress L-4733A/AW, który umożliwia realizację krótkich serii etykiet w wysokiej rozdzielczości, z wykorzystaniem wodnych atramentów – bezpiecznych, bezzapachowych i zgodnych z normami FCM. Druk bez konieczności tworzenia matryc czy długiego rozruchu to oszczędność czasu, materiałów i energii – a więc także pieniędzy.

 

Z kolei model SurePress L-6543VW to przemysłowe rozwiązanie z UV-lakierem cyfrowym, oferujące błyskawiczny druk (do 50 m/min) z możliwością uzyskiwania spektakularnych efektów – od punktowych lakierów po luksusowe wykończenia. Idealne narzędzie dla twórców etykiet premium.

Wszystkie urządzenia SurePress obsługują druk zmiennych danych (VDP), co otwiera zupełnie nowe możliwości personalizacji projektów – kluczowe w dzisiejszym świecie brandingu i marketingu.

 

Wspólna idea: sztuka opakowania, precyzja technologii

Patronat nad kategorią „Etykieta cyfrowa” to dla nas nie tylko zaszczyt, ale też zobowiązanie do wspierania tych, którzy łączą sztukę projektowania z technologiczną precyzją. Epson od lat inwestuje w rozwiązania, które nie tylko podnoszą jakość wydruków, ale też pozwalają drukarniom działać bardziej efektywnie, ekologicznie i z myślą o przyszłości” – mówi Tomasz Kuciński z Epson Polska.

Art of Packaging to prestiżowa nagroda i jednocześnie jedno z najważniejszych wydarzeń branży opakowań w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerstwo z firmą Epson w ramach kategorii „Etykieta Cyfrowa” to szansa na pokazanie, jak cyfrowy druk może inspirować, oszczędzać zasoby i zmieniać oblicze współczesnych etykiet.

Zwycięzca kategorii „Etykieta Cyfrowa” ma prawo ubiegać się o nagrodę główną w światowym konkursie na najlepsze opakowanie roku na świecie - „World Star”, organizowanym przez Światową Organizację Opakowań (WPO) w USA.

 

Więcej informacji: http://artofpackaging.pl

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów, jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!