Poniedziałek 14 Października 2024

Jakub Koguciuk dołączył do zespołu Epson Polska

Jakub Koguciuk dołączył do zespołu Epson Polska

Epson Polska z radością ogłasza, że do zespołu dołączył Jakub Koguciuk, który objął stanowisko odpowiedzialne za sprzedaż i współpracę z Partnerami w kategorii Consumer & Channel. Jakub wnosi bogate doświadczenie w sektorze elektroniki użytkowej, które zdobył podczas pracy zarówno w sprzedaży, jak i zakupach, m.in. podczas pracy dla firmy LG. Jego główną rolą w Epson jest rozwijanie relacji z klientami retail oraz współpraca z resellerami.

Jakub Koguciuk ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na UMCS w Lublinie, a także studia podyplomowe z zakresu zarządzania sprzedażą, co pozwala mu łączyć wiedzę z zakresu komunikacji z praktyką biznesową. Wcześniej miał okazję współpracować z Epson jako kupiec w kategorii retail, co przyczyniło się do rozwinięcia jego sympatii do marki. „Kiedy nadarzyła się okazja dołączenia do zespołu Epson, wiedziałem, że muszę spróbować” – powiedział Jakub.

W wolnym czasie Jakub spędza czas z rodziną i słucha muzyki z winyli, co zapewnia mu chwile relaksu i oderwania się od codziennych wyzwań zawodowych.

„Rozwój naszego zespołu jest naturalnym wynikiem dynamicznego wzrostu sprzedaży i umacniania pozycji Epson na polskim rynku” – mówi Magdalena Ośka, szefowa działu, w którym pracuje jakub Koguciuk. „Z radością powitaliśmy Jakuba na pokładzie. Jego bogate doświadczenie w branży elektroniki użytkowej oraz wcześniejsza współpraca z naszą firmą dają nam pewność, że idealnie wpisuje się w naszą kulturę organizacyjną. Jesteśmy przekonani, że jego wiedza i zaangażowanie przyczynią się do dalszego rozwoju naszej działalności oraz wzmocnienia relacji z klientami i partnerami.”

 

Tagi: Epson Polska | team | HR
Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów, jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!