Poniedziałek 9 Grudnia 2024

Epson i EKM Global łączą siły dla lepszego zarządzania flotą urządzeń

Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla partnerów kanałowych i dealerów.

 

Firmy Epson i EKM Global połączyły siły, aby umożliwić stworzenie kompleksowego rozwiązania dla partnerów kanałowych i sprzedawców urządzeń drukujących, integrując oprogramowanie do zarządzania drukiem i flotą MFP Epson Remote Services (ERS) w ramach platformy EKM Global Insight. Dzięki tej współpracy użytkownicy mogą łatwo uzyskiwać dostęp do danych serwisowych urządzeń, konfigurować i reagować na alerty wraz z rozszerzonymi informacjami dotyczącymi problemu. Pozwoli to uprościć procesy zarządzania i zwiększa efektywność pracy.

 

Zaawansowana diagnostyka zdalna i redukcja kosztów serwisowania

System monitorowania i zarządzania urządzeniami - Epson Remote Services - pomaga zmniejszyć potrzebę angażowania serwisantów i wizyt na miejscu, umożliwiając zdalną diagnostykę i naprawy. Oprócz oszczędności finansowych redukuje to także emisję CO2 związaną z podróżami i jej wpływ na środowisko. Dzięki integracji ERS z platformą zarządzania drukiem i flotą EKM Global, firma ta może zapewnić swoim partnerom kanałowym i dealerom pełny wgląd w wydajność floty oraz możliwość zarządzania i rozwiązywania problemów serwisowych bez wysyłania pracowników na miejsce instalacji.

 

Współpraca na rzecz lepszej przyszłości druku

 „Zrównoważony rozwój i współpraca to kluczowe filary wizji i misji Epson. Współpraca z firmami takimi jak EKM, z którymi razem możemy usprawnić zarządzanie i serwisowanie floty drukarek, jest niezwykle istotna, jeśli chcemy stworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość dla branży druku” – powiedział Tomasz Lis z Epson Polska. „Łącząc Epson Remote Services i platformę zarządzania EKM Global powstało rozwiązanie, które pomagają dealerom i resellerom sprzętu drukującego uprościć operacje oraz zmniejszyć koszty i wpływ serwisowania floty na środowisko.”

 

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie i zwiększenie efektywności zarządzania drukiem i flotą dla naszych partnerów, a współpraca z Epson w celu integracji rozwiązania ERS to kolejny krok w tym kierunku. Wykorzystanie ERS w naszej platformie ułatwia i przyspiesza menedżerom flot uzyskiwanie pełnego obrazu wydajności i kondycji floty oraz wdrażanie odpowiednich rozwiązań tam, gdzie to konieczne” – dodał Ian Silvester z EKM Global.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów, jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!