Środa 1 Czerwca 2022

Epson sponsorem głównym cyklu Kids Run

W miniony weekend w Szczecinie odbył się pierwszy z cyklu tegorocznych biegów dla dzieci pod nazwą Kids Run. Japoński producent drukarek i projektorów Epson z dumą - jako sponsor główny - wspiera ten największy w Polsce cykl imprez biegowych dla najmłodszych.

Zawody biegowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 1-14 lat, połączone ze sportowym piknikiem odbyły się w niedzielę, 29 maja na Miejskim Stadionie Lekkoatletycznym w Szczecinie. To początek rodzinnych mityngów, które zaplanowano jeszcze w dziewięciu miastach: Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Zielonej Górze, Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie, Łodzi i Poznaniu.

 

Kids Run to nie tylko biegi, ale też piknik sportowy dla całej, aktywnej rodziny. Celem organizatorów  jest zachęcanie do ruchu, aktywności i zdrowego trybu życia. Dzieci mogą zatem spróbować swoich sił zarówno w koszykówce, piłce nożnej i siatkówce, jak i mniej popularnych sportach – pchnięciu kulą, skoku w dal czy strzelaniu z łuku. To świetna okazja, by zapoznać się z różnymi dyscyplinami sportowymi, a może nawet odkryć nową pasję. Dużo zabawy dostarczają zadania sprawnościowe, zespołowe lub indywidualne. W minioną niedzielę, w zawodach wzięło udział prawie 700 młodych zawodników.

 

Od momentu swojego powstania w 2014 roku, Kids Run jest imprezą dedykowaną dzieciom, której są głównymi bohaterami i gospodarzami – mówi Tomasz Makowski, szef cyklu Kids Run. To niezwykły sportowy piknik i atrakcyjny pomysł na aktywne spędzenie dnia w rodzinnym gronie. Chcemy zarażać miłością do sportu i pokazywać, że warto na stałe włączyć aktywność, do życia przedstawicieli zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. W ciągu 8 lat w naszych zawodach wystartowało ponad 20 tysięcy uczestników.

 

Sponsorem głównym tegorocznego cyklu jest Epson – japońska firma słynąca nie tylko z innowacji i nowoczesnych technologii, ale też z zaangażowania w działania proekologiczne i wspierania lokalnych społeczności. Dzięki wsparciu Epson uczestnicy zawodów mogli na miejscu wydrukować zrobione fotografie, wziąć udział w konkursach oraz zrobić sobie zdjęcie z… postacią Usaina Bolta. To właśnie ten najszybszy człowiek świata jest ambasadorem Epson i  promuje zalety druku w technologii atramentowej.

 

„Podobnie jak Usain Bolt, także my w Epson wspieramy projekty rozwijające edukację i rozwój fizyczny dzieci i młodzieży.Zależy nam na zbudowaniu zaufania dzięki produktom, które pomagają społecznościom rozwijać się w mądry, zrównoważony sposób. Chcemy inspirować innych do realizowania swoich marzeń, niezależnie od tego, czy są duże czy małe. Serdecznie zapraszamy do udziału w cyklu Kids Run - gwarantujemy, że nie zabraknie dobrej zabawy” – mówi Ewa Pytlak, koordynator marketingu w Epson Polska.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów, jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!