Środa 1 Czerwca 2022

Epson sponsorem głównym cyklu Kids Run

W miniony weekend w Szczecinie odbył się pierwszy z cyklu tegorocznych biegów dla dzieci pod nazwą Kids Run. Japoński producent drukarek i projektorów Epson z dumą - jako sponsor główny - wspiera ten największy w Polsce cykl imprez biegowych dla najmłodszych.

Zawody biegowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 1-14 lat, połączone ze sportowym piknikiem odbyły się w niedzielę, 29 maja na Miejskim Stadionie Lekkoatletycznym w Szczecinie. To początek rodzinnych mityngów, które zaplanowano jeszcze w dziewięciu miastach: Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Zielonej Górze, Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie, Łodzi i Poznaniu.

 

Kids Run to nie tylko biegi, ale też piknik sportowy dla całej, aktywnej rodziny. Celem organizatorów  jest zachęcanie do ruchu, aktywności i zdrowego trybu życia. Dzieci mogą zatem spróbować swoich sił zarówno w koszykówce, piłce nożnej i siatkówce, jak i mniej popularnych sportach – pchnięciu kulą, skoku w dal czy strzelaniu z łuku. To świetna okazja, by zapoznać się z różnymi dyscyplinami sportowymi, a może nawet odkryć nową pasję. Dużo zabawy dostarczają zadania sprawnościowe, zespołowe lub indywidualne. W minioną niedzielę, w zawodach wzięło udział prawie 700 młodych zawodników.

 

Od momentu swojego powstania w 2014 roku, Kids Run jest imprezą dedykowaną dzieciom, której są głównymi bohaterami i gospodarzami – mówi Tomasz Makowski, szef cyklu Kids Run. To niezwykły sportowy piknik i atrakcyjny pomysł na aktywne spędzenie dnia w rodzinnym gronie. Chcemy zarażać miłością do sportu i pokazywać, że warto na stałe włączyć aktywność, do życia przedstawicieli zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. W ciągu 8 lat w naszych zawodach wystartowało ponad 20 tysięcy uczestników.

 

Sponsorem głównym tegorocznego cyklu jest Epson – japońska firma słynąca nie tylko z innowacji i nowoczesnych technologii, ale też z zaangażowania w działania proekologiczne i wspierania lokalnych społeczności. Dzięki wsparciu Epson uczestnicy zawodów mogli na miejscu wydrukować zrobione fotografie, wziąć udział w konkursach oraz zrobić sobie zdjęcie z… postacią Usaina Bolta. To właśnie ten najszybszy człowiek świata jest ambasadorem Epson i  promuje zalety druku w technologii atramentowej.

 

„Podobnie jak Usain Bolt, także my w Epson wspieramy projekty rozwijające edukację i rozwój fizyczny dzieci i młodzieży.Zależy nam na zbudowaniu zaufania dzięki produktom, które pomagają społecznościom rozwijać się w mądry, zrównoważony sposób. Chcemy inspirować innych do realizowania swoich marzeń, niezależnie od tego, czy są duże czy małe. Serdecznie zapraszamy do udziału w cyklu Kids Run - gwarantujemy, że nie zabraknie dobrej zabawy” – mówi Ewa Pytlak, koordynator marketingu w Epson Polska.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Epson - olimpijskie początki

Dzieje tej firmy uczą, że na długofalowy sukces składa się kilka warunków. Oprócz ciężkiej pracy niezbędna jest też odwaga do podejmowania ryzyka. Dziś znamy Epson na podium lidera produkcji drukarek i projektorów, ale do tego miejsca wiodła długa droga. W 1964 roku podczas sportowych zmagań lekkoatletów z całego świata Epson mierzył czasy sportowców pierwszym kwarcowym stoperem i automatycznie je drukował. W 1969 roku przedstawił światu pierwszy zegarek kwarcowy, a w 1989 – pierwszy kolorowy projektor LCD. Inżynierom  Epson zawdzięczamy też powstanie prekursora miniaturowych komputerów,  wizjer cyfrowy w aparatach i pierwszego latającego robota.

 

Projekcja czy druk – przede wszystkim wierny obraz

Sprzętem, w produkcji którego Epson przoduje, od lat pozostają projektory oraz drukarki atramentowe. Projektory Epsona dzięki zastosowanej technologii 3LCD  generują obraz, który zapewnia przyjazne dla wzroku światło oraz wysoką jasność i nasycone barwy. Dlatego, doceniając jakość projekcji, w ślepych testach klienci uznają ten sprzęt za najlepszy w 95% przypadków.

O klasie drukarek z niebieskim logo świadczy fakt, że to właśnie Epson jako pierwsza atramentówka na świecie poleciała w kosmos.  Pozycję lidera na tym rynku firma zawdzięcza  innowacjom kierowanych dla różnych grup odbiorców – od kieszonkowych drukarek hi-tech, poprzez rozwiązania dla domu i biznesu, aż po wielkonakładowe maszyny przemysłowe. Hitem dla użytkowników indywidualnych i małych firm są urządzenia  EcoTank (z systemem stałego zasilania w atrament) godzące wysoką jakość wydruku z niskimi kosztami eksploatacji. Biznes z kolei docenia wielofunkcyjne RIPS mogące wydrukować aż 75 tys. stron na jednym zestawie tuszów.

 

Sekret powodzenia? Badania i rozwój zamiast cięć

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!