Poniedziałek 11 Września 2023

Premiery Epson na Festiwalu Marketingu 2023

Na tegorocznym Festiwalu Marketingu  firma zaprezentuje premierowo m.in. SureColor T5700DM oraz nowe urządzenie DTG - SC-F2200, jak też szerokie portfolio innych rozwiązań do druku.

W dniach 13-14 września 2023 roku w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się Festiwal Marketingu – wiodące w Polsce targi produktów i technologii związanych z marketingiem, wśród których istotną rolę pełnią urządzenia drukowania oznakowań, plakatów czy etykiet. Jak co roku pokażemy tam paletę innowacyjnych rozwiązań.

Stoisko Epson nr E15 będzie miejscem polskiej premiery SureColor SC-F2200 – rozwojowego modelu serii SC-F2xxx. Jest to stosunkowo niewielka drukarka pozwalająca szybko i z wiernym odwzorowaniem kolorów nanosić obrazy na koszulki, torby czy inne tekstylia. W porównaniu do poprzednich modeli, SC-F2200 posiada np. udoskonalenia w procesie rastrowania, co przekłada się na płynniejszą reprodukcję zdjęć i szerszą paletę barw. Tryb automatycznej konserwacji zmniejsza liczbę czynności serwisowych, a pochłaniacz kurzu wydłuża życie głowicy drukującej. Atrament UltraChrome DG2 jest podawany w niej z jeszcze większych zasobników (800 ml) - zmniejsza to częstotliwość wymiany tuszów oraz ilość odpadów. Z kolei przezroczysta pokrywa umożliwia łatwe sprawdzanie stanu drukowania, a ekran dotykowy 4,3” ułatwia pracę. Poza tą nowością pokażemy także inne urządzenia do na druku na tekstyliach: od największej SureColor F6400 (44”), przez SC-F500 (24”), po niewielką - przypominającą z wyglądu modele biurkowe -  SC-F100.

 

Inna premiera na Festiwalu - SureColor T5700DM - to duża (format A0) dwurolkowa drukarka z wbudowanym szybkim skanerem (do 10 cali /sek.). Oprócz digitalizacji dokumentów (w zamierzeniu przede wszystkim projektów CAD), pozwala to też na wykorzystywanie jej w roli olbrzymiej kopiarki.  Jedna z rolek może służyć jako nawijarka, co znacznie ułatwia obsługę bez konieczności angażowania do niej dwóch osób. Dodatkowo wyposażenie jej w czerwony atrament umożliwia drukowanie dużych materiałów POS naprawdę w wysokiej jakości, z żywymi, nasyconymi kolorami.

 

Inną kategorią urządzeń będą cyfrowe laby – na stoisku zobaczymy w tej kategorii dwa nowe modele. Stosunkowo niewielki SureLab D500 oraz większy, wyposażony w możliwość druku dwustronnego SL-D1000. Poza wysoką jakością ich zalety, to także oszczędność  oraz wydajność – okres eksploatacji D100 to wynosi 400 tysięcy odbitek (15x10 cm).

Przedstawiciele branży retail docenią obecność szerokiego portfolio urządzeń ColorWorks C4000 C6000/6500 i C7500 do wydajnego druku kolorowych etykiet. Umożliwiają one produkcję krótkich serii, a nawet pojedynczych egzemplarzy indywidualnych oznakowań.

Na stoisku pojawią się także urządzenia do druku wielkoformatowego, z modelem Epson SC- S80610 na czele. Ta 64-calowa drukarka, dzięki obsłudze szerokiego zakresu nośników, oferuje druk na wielu materiałach zarówno prostych oznakowań, jak i skomplikowanych dekoracji.

Zaprezentujemy też drukarkę z atramentem żywicznym – SureColor SC-R5010. Używany w niej bezwonny atrament jest idealny do użycia w miejscach wymagających szczególnej troski o zdrowie, takich jak szkoły, szpitale czy hotele.

 

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska nr E15 w hali EXPO Warszawa przy ul. Prądzyńskiego 12/14. 

Więcej informacji na stronie www.Festiwalmarketingu.pl

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów, jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!